Wednesday, September 26, 2012

Oh Rindu

Berusahalah di dunia seakan-akan engkau akan hidup selama-lamanya,berusahalah untuk akhirat seakan-akan engkau akan mati esoknya


Bismillahirrahmanirrahim
Alhamdulillah, rasanya dah bersawang belog ini
Selalu je buka new post, then tak update pun
Virus kemalasan menyerang diri sungguh



Ya Allah,
Tiba-tiba rasa rindu je kat semua
Rindu zaman sekolah dulu
Rindu kawan-kawan dulu
Rindu zaman kat matrik dengan roommate dan classmate
Rindu zaman kat U dengan coursemate
Rindu dengan adik-adik
Rindu nak berbulatan gembira
Rindu keluar dan berseronok dengan kawan-kawan
Rindu sesat sama-sama dalam kereta :)

SubhanAllah,
Izinkan aku bertemu mereka semua lagi selepas ini
Walaupun sangat jarang berhubung, mereka sentiasa diingati
Sebab diri ini jenis payah nak berhubung 
Mujurlah ada laman sosial, tahulah jugak keadaan diorang

Kakak pernah cakap,
dalam banyak kenangan, masa kat U la paling best dan banyak kenangan
Bila dah kerja, akan rasa best zaman belajar dulu-dulu
Well, semua peringkat belajar tu ada kenangan tersendiri
dan pasti saya RINDU semua peringkat itu :D


tak suka jiwang2, tapi gambar ini cukup menyatakan apa yang dirasai :>


p/s :  saya rindu Angah dan Achik saya sangat :)

1 comments:

Saya rindu sangat pada Along saya dan angah =)

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More