Sunday, March 22, 2009

my luv gRandpa

atuk...
Kadang-kadang,aku terfikirkan atuk..bgaimana khidupan atuk skrg?makan..minum..mcm mane..tggal dgn sape..huhu
setElah kehilangan nenek...atuk tingGal keseorangan.. aku tahu..atuk mesti susah..sbb sms nenek ada,atuk memg bergntung pd nenek..makan..minum atuk..semua nenek yg uruskan..even atuk nak minum air kosong je..nenk yg ambilkan..
atuk pula hidup brtemankan ubat..dari dulu smpai skrang..ubat yg tidak putus2..itu semua nenek yg uruskan..
tapi skrg..nenek dh pergi..x kan kmbali lagi..
atuk perlu truskn hdup tanpa nenek..
aku tahu..
atuk skrg tinggal di rumah ank2nya..
mgkin bergilir2...
kalau atuk tggal di rumahnya,mesti cucunya yg temanku..
tO anGah...jangan takut2 lagi nk teman atuk..lelaki mesti kuat!!!hehe..
tO makcik n pakcik yang trsayang....jagalh atuk ek..mcm mane atuk jaga pkcik n mkcik dulu..(ingatan utk diriku jugak)
tO atuk...moge atuk dipnjangkan umur..n dpt teruskan hdup mcm biasa...w/pun tnpa nenek..nenek adalah penawar hati atuk..
Atuk..
maafkan diriku..
sebab awal2 dh pkai bju nenek...bukan sengaja nk pakai dpan atuk..sengaja nk atuk sedih..or buat atuk teringatkan atuk..
tp mse tu cucumu ini lupa nk bawa bju dr rumah..huhu..
cucumu ini suka sgt pakai bju nenek..
mesti skrg bju2 nenek dah semua anak2 n cucu ambil kan..agih2...
simpan pun buat ape kan..lbih baik kami guna..
cuma mgkin kenangan2 atuk ngan nenek tu..atuk simpan kan..
atuk..
even atuk x bce yg cucumu ini tulis..
biarlah org lain yg bce..
hehe..
meluahkan ape yg tersirat..
sebab.
tanpa atuk..tanpa nenek..
xkan ade ibuku yg tersayang..
n tanpa ibu yg trsayang..
aku xkan wujuD kat dunia ni..
n tanpa ajaran..didikan atuk pd ibu...
tanpa ajran..didikan ibu padaku..
aku x kan jadi mcm skrang..
aku syukur dgn driku sekarang..
n perlulah sentiasa
dirennovate dr smase ke smase...
thanks a lOt to ATUK...
luV u always....:)

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More