Monday, December 14, 2009

unexpected...

Berusahalah di dunia seakan-akan engkau akan hidup selama-lamanya,berusahalah untuk akhirat seakan-akan engkau akan mati esoknya...

Dulu, kami selalu main sama-sama
Tiap kali balik kampung
Dulu, kami sering borak sama-sama
Cakap apa-apa je
Dulu, kami makan sama-sama
Saling berkongsi rasa
Dulu, kami ni macam kembar
Bila orang lain tengok kami
Mereka kata kami adik-beradik
Bila orang nampak saya, orang cakap saya ni dia
Bila orang nampak dia, orang cakap dia tu saya
Adela iras-iras sikit..maklumlah..darah daging sendiri

Kini, dia dah jauh lebih tinggi dari saya
Saya dah kalah..=)
Kini, kami dah jarang jumpa
Dah jarang berbual
Masing-masing dah ada kehidupan sendiri

Dia sudah menghampiri fasa sebelum fasa dia menamatkan zaman solonya
Sungguh tak disangka
Tahniah saya ucapkan
Akhirnya dia mendahului saya dan kakak saya
Beza kami pun hanya setahun
Dia lebih cepat bertemu jodohnya
Mabruk 'alaiki ya Ann..
Moga Ann bahagia sentiasa
Salam sayang drpd sepupumu
('',)

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More