Monday, August 3, 2009

('',)

Alhamdulillah,
proses kuarantin sudah berakhir semalam..
saya dan kawan-kawan telah bebas..ibarat dibebaskan drpd penjara
camnela ye rasenye mereka yg dipenjarakan..ditahan di mana-mana
hanya kesabaran yg mampu mengiringi

Orang cakap, ape yg berlaku mesti ada hikmahnya..
walaupun saya dikuarantin seminggu, saya dpt rasakan kebaikannya :

1. saya dah sembuh dan sihat walafiat dlm seminggu ni.hanya batuk2 ringan je lagi
2. saya dapat kenal kawan2..yg sblum ni hanya kenal muka..skarang dh boleh gelak sama2
3. saya dpt kenal Dr. Roslan yg dtg tiap2 hari treat kami. DR, u'll be always in my mind=)
4. saya ada pengalamn tinggal di blok 6.kalau tak, ntah bila la nk kenal blok tu
5. saya sempat makan cempedak goreng E. Alauddin. en Alau, thanks for the cekodok..buat ubat sakit kami tu...
6. saya berjaya menghabiskan antibiotik itu..yg kepahitannya sangatlah pahit..congrats to me=D
7. saya dpt kumpul ubat n mask banyak2..hehe...

apa-apa pun, hanya kesyukuran yg mmpu dilafazkan..
thanks to Allah coz give this chance to me..
even sometimes it makes me sad or depressed...
but, overall..
i'm so happy =)

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More