Saturday, March 31, 2012

Mabruk 'alaik

Berusahalah di dunia seakan-akan engkau akan hidup selama-lamanya,berusahalah untuk akhirat seakan-akan engkau akan mati esoknya


Bismillahirrahmanirrahim



Dulu-dulu kami macam budak-budak lagi
Sesat sama-sama kat kolej
Makan sama-sama, tidur sama-sama
macam-macam lagilah
Banyak kenangan yang saya tak boleh lupakan
Dia banyak tolong saya sepanjang 3 tahun bersama
Cuma final year ni kami tinggal berasingan
Apa-apa pun dia sentiasa saya ingat

Alhamdulillah
Hari ini dan sekarang dia dah sah jadi milik orang lain pula
Alhamdulillah
Allah mudahkan urusan dia
Dia pasti sangat gembira dan bahagia
Jadi saya pun tumpang bahagia sekali

Walimah nanti saya mesti pergi hari awak itu
Tolong doakan saya ada kesempatan untuk awak
dan doakan saya juga nak jadi macam awak nanti ;)

Thanks temankan saya di sini hari itu @ Look Out Point Ampang


Barakallahulakuma
Semoga bahagia selamanya hingga ke syurganya


* special for you, sincerely from jiran sebelah =D

2 comments:

**terharu sangat**
thanks na..
kita sangat banyak kenangan..
dari perkara2 lucu yang err..x senonoh sehinggalah perkara2 yang menggembirakan..
rindunya saat2 dulu kan..
huhu..
apapun,awak kawan kesayangan,dulu sekarang dan insyaAllah in future..
kan kita nak jadi besan kan?=D
thanks again.
insyaAllah,moga DIA permudahkan segalanya jua buat awak.=)

hehe, special post for u :)
kenangan2 tu mesti sentiasa dlm kepala kan
oh ya, nikah kontrak la anak kita nanti;p haha
insyaAllah, moga saya pun dipermudahkan
thanks awak :):):)

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More